Olivia Personlig Assistans AB
Vår verksamhet präglas av kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet och därför finns vi med kontor nära dig.
Olivia Personlig Assistans startades 2001 och blev senare en del av Team Olivia. Sedan starten har företaget utvecklats, medarbetare och kunder rekryterats och fler kontor startats.
Olivia Personlig Assistans har idag 10 lokala assistanskontor runt om i Sverige. På våra kontor träffar du enhetschefer och uppdragsansvariga. De tillsammans med våra personliga assistenter, ca 1500 anställda, verkar varje dag för ett innehållsrikt och tryggt liv för våra 240 kunder.
Daniel Nyberg är VD för Olivia Personlig Assistans och har ansvar för att förvalta och utveckla verksamheten tillsammans med alla medarbetare. I vår ledningsgrupp sitter fyra personer med olika kompetens.Tillsammans har vi en bred kompetensbas för de beslut som fattas.
Vår ambition är att ständigt bli bättre som assistansutförare och arbetsgivare. Ni kan vända er till våra kundombud med frågor som rör vår verksamhet. Juridiska frågor som rör personlig assistans kan besvaras av våra jurister.
För att säkerställa en god kvalitet i verksamheten genomför vi regelbundet egna brukar- och medarbetarundersökningar.
För ekonomisk information klicka här